TAPETY/FOTOTAPETY

  1. Jakie rodzaje tapet/fototapet sprzedajemy?

W naszym asortymencie znajdują się tapety/fototapety flizelinowe.

  1. Czy tapety/fototapety są gładkie czy posiadają jakąś fakturę?

Wszystkie nasze tapety/fototapety są zupełnie gładkie, nie posiadają żadnej faktury.

  1. Jaka jest różnica między tapeta a fototapetą?

W uproszczeniu, fototapeta to jeden duży wzór, podzielony na pasy, które trzeba wyciąć z rolki i nakleić na ścianę w odpowiedniej kolejności. W przypadku tradycyjnej tapety wzór powtarza się na każdej rolce na całej jej długości.

  1. Czy cena tapety/fototapety dotyczy m2 lub całkowitej wielkości?

Podana cena dotyczy całkowitej wielkości.

  1. Jak wysyłana jest tapeta?

Tapeta jest wysyłana w rolce szerokości 50 cm i długości 10 m do samodzielnego przycięcia (np. nożykiem do papieru, tzw. tapeciakiem). Rolka jest zabezpieczona folią i zapakowana w karton.

  1. Jak wysyłana jest fototapeta?

Fototapeta jest wysyłana w rolce o szerokości 50 cm, na której znajdują się pasy do samodzielnego przycięcia. Rolka jest zabezpieczona folią i zapakowana w karton.

  1. Jak nakleić tapetę/fototapetę?

Do każdej rolki tapety/fototapety dołączona jest instrukcja. Tapety/fototapety należy naklejać pasami, bez zakładki, klej powinien być nanoszony wyłącznie na ścianę, nie na tapetę.

  1. Jeśli nie kupiłem/łam kleju w waszym sklepie, jaki powinienem/powinnam kupić, aby nakleić tapetę/fototapetę?

Polecamy klej do tapet flizelinowych Metylan Direct firmy Henkel.

  1. Czy można zamówić własny rozmiar fototapety?

Niestety nie, dostępne są wyłącznie rozmiary prezentowane na naszej stronie. Zachęcamy do zapoznania się z naszą ofertą, w której znajduje się szeroka gama fototapet dopasowanych rozmiarami do standardowych wymiarów ścian, jednak jeśli mimo to nie mogą Państwo znaleźć odpowiedniego rozmiaru, można kupić fototapetę nieco większą lub mniejszą i dopasować ją do swoich potrzeb, co jest częstą praktyką wielu naszych klientów.

  1. Co w sytuacji, jeśli żaden z dostępnych rozmiarów fototapety mi nie odpowiada lub nie pasuje do mojej ściany?

Można zamówić fototapetę w większym rozmiarze i, w zależności od wzoru, odpowiednio ją dociąć we własnym zakresie (np. za pomocą nożyka do papieru, tzw. tapeciaka) lub zamówić w mniejszym rozmiarze i nakleić na część ściany, a pozostały fragment pomalować farbą w wybranym kolorze, pasującym do fototapety lub wnętrza.

  1. Czy jeśli poproszę o mniejszy rozmiar fototapety, czy otrzymam cały motyw lub tylko jego część?

Przy zamówieniu mniejszego rozmiaru fototapety otrzymają Państwo cały motyw pomniejszony w skali.

  1. Jak należy pielęgnować tapety, czy można je czyścić na mokro?

Tapety można przecierać wilgotną szmatką, ale nie należy ich mocno trzeć.

  1. Do jakich wnętrz nie są zalecane tapety/fototapety flizelinowe?

Tapety/fototapety flizelinowe nie są zalecane do stosowania na zewnątrz, gdzie mogą być wystawione na działanie czynników atmosferycznych, a także w kuchni i w łazience w miejscach w bezpośrednim kontakcie z wodą.

OBRAZY

  1. Czy można zamówić obraz na konkretny wymiar?

Nie mamy możliwości wyprodukowania obrazu o innych wymiarach niż wskazane w naszej ofercie.

  1. Czy można zmodyfikować kolory obrazu?

Niestety, nie ma możliwości modyfikacji koloru. W zależności od ustawień urządzenia, kolory wyświetlane na ekranie mogą się różnić się od rzeczywistych.

  1. Czy obraz należy oprawić?

Nie, ponieważ nasze obrazy są zadrukowane z każdej widocznej po powieszeniu strony, także z boku, jednakże ramę można dokupić we własnym zakresie.

  1. Ile gwoździ i haczyków jest potrzebnych do powieszenia obrazu?

Nasze obrazy mogą Państwo powiesić na gwoździach i haczykach, dostępnych w naszym sklepie w kategorii Akcesoria. Zestaw do zawieszana obrazu składa się z 1 gwoździa i 1 haczyka, ilość potrzebnych zestawów zależy od szerokości obrazu. W przypadku obrazów lub części obrazów wieloczęściowych węższych niż 100 cm proponujemy zawieszenie w jednym punkcie (1 haczyk i 1 gwóźdź). W przypadku obrazów szerszych niż 100 cm proponujemy zawieszenie w dwóch punktach po obu stronach obrazu (po 1 haczyku i 1 gwoździu z prawej i lewej strony).

  1. Jak zawiesić obraz wieloczęściowy?

Należy przygotować tyle zestawów (gwoździ i haczyków), z ilu części składa się obraz. Każda z części ma zadrukowane boki, tym samym nie potrzebuje dodatkowego obramowania. Części powinny być powieszone z odstępami 2-3 cm, inaczej motyw nie będzie się łączyć.

OBRAZY NA SZKLE AKRYLOWYM

  1. Co to jest obraz na szkle akrylowym?

Jest to grafika wydrukowana na szkle akrylowym (od wewnętrznej strony). Obrazy na szkle akrylowym są lekkie, łatwe w czyszczeniu i odporne na działanie wilgoci. Szkło akrylowe z jednej strony chroni nadruk przed wilgocią i promieniowaniem UV, z drugiej – dzięki swoim właściwością nadaje piękny połysk, a kolory zyskują dodatkową głębię i wyrazistość.

  1. Jak zawiesić obraz na szkle akrylowym?

Obraz posiada zainstalowaną szynę dystansową oraz zawieszki. We własnym zakresie należy przygotować wyłącznie gwóźdź do zawieszenia obrazu.

  1. Czy obraz na szkle akrylowym nadaje się do łazienki?

Tak, ale nie w miejscach w bezpośrednim kontakcie z wodą.

MAPY-ZDRAPKI

  1. W jakich językach dostępne są mapy-zdrapki?

Mapy-zdrapki dostępne są tylko w języku angielskim.

  1. Czym można zdrapywać mapę-zdrapkę?

Drewnianym rysikiem, monetą czy choćby paznokciem.

PARAWANY

  1. Czy w przypadku parawanu dwustronnego ten sam wzór znajduje się po obu stronach parawanu czy istnieje możliwość wyboru dwóch różnych wzorów?

Niestety nie ma możliwości wykorzystania dwóch różnych wzorów po obu stronach parawanu.

REALIZACJA ZAMÓWIEŃ I OBSŁUGA KLIENTA

  1. Czy istnieje możliwość otrzymania darmowej próbki?

Doceniamy Państwa zainteresowanie naszymi produktami, jednakże nie wysyłamy próbek.

  1. Który z wymiarów produktów jest szerokością, a który wysokością?

Zawsze pierwszy wymiar podany w opisie produktu to szerokość, drugi to wysokość.

  1. W jaki sposób mogę śledzić status mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia na stronie Klient mailowo otrzymuje potwierdzenie z numerem swojego zamówienia. W momencie zaksięgowania wpłaty otrzymuje kolejną wiadomość, a w dniu wysyłki – e-mail z numerem listu przewozowego paczki.

  1. Jak mogę otrzymać fakturę?

Faktura zostanie wysłana drogą mailową.

  1. Jak mogę uzyskać informację o dostawie paczki?

Informacją zostanie wysłana drogą mailową.

  1. Co zrobić w przypadku roszczenia?

W przypadku roszczenia bardzo prosimy o kontakt z obsługą klienta.

  1. Co zrobić w przypadku prawa do zwrotu?

W przypadku zwrotu bardzo prosimy o kontakt z obsługą klienta.